Kızlar vallahi delirmek üzereyim 1 haftadır ne gecemiz var ne gündüzümüz uyku felan artık zombi gibiyim 2 saat günde ya uyuyorum ya uyumuyorum bütün gece ağlıyor sürekli ya kucağımda durmak istiyor ya da memede yatırıyorum 10 dk sürmüyor yine ağlıyor bende yatırmadan önce ağrı kesici olsun diye carpol veriyorum diş jellerini doktorlar önermiyor sizce ne yapmalıyım bir fikri olan var mı tetagil almayı düşünüyorum kullanan memnun kalan var mı ?