Melisa35 Bi tane dişi patladı yanındaki dee gelmek üzere beyazlaşmış. Normalde emer mamasını içer hatta çok ağlar acıkınca. Ama bu aralar mama bile çok aramıyor. Normal mi iştahsız olması? Bir de ben mutlaka vermeli miyim eski düzende?
Sibelkerim Evet oluyo oğlum normalde çok iştahlı ama diş çıkarma dönemlerinde zorla bi şeyler yediriyorum diş patladıktan sonra normale dönüyo iştahı merak etmeyin inş kolay çıkarır dişlerini 🙏🏻