2 yaşında oglum 2 haftadır kaşınıyor cildiyecş baktı uyuz diyemem tünel göremiyorum dedi krem verdi aynı zamanda bebegim antibiyotik kullanıyordu bitti ama sürekli ateşli yarın tekrar kendi doktoru görücek ateş nöbetindeyim hep kaşıntıyla alakalı olablirmi