Cyabanova 4 yaşımdayken 4 tane delik varmış her biri kibrit çöpü kadarmış 7 yaşına kadar beslenme listesiyle kapanmış bu delikler . Kızıma hamileyken kadın doğum doktorum nolur nolmaz bi kardiyolojiye görün dedi . Kadın doğuma ilk gittiğimde bi hastalığım olup olmadığını sormuştu bende anlatmıştım . 25 haftalık hamileyken gittiğimde kalbimden görünmeyen boğazımdan görülen 6 mm bi delik olduğunu , doğumdan sonra ameliyata alınmam gerektiğini söylediler . Eylül 2019 da doğum yaptım , kardiyolojiye gittiğimzde en zorunun doğum olduğunu ve onu atlattığımı söyledi . Doğumdan sonra 7 mm olmuş delik . Ha bu arada doğumda antibiyotik verdiler bana . Eğer doğumdan hemen sonra ameliyat olsaydım kızımı emziremicektim . En azından 6 aylık olsun ek gıdaya başlasın istedim ki o sırada da araya coronavirüs pandemi girince ameliyat olamadım maalesef . Geçtiğimiz mart ayında da tekrar hamile olduğumu öğrendim . Pazartesi günü 18 haftalık olcak Allah nasip ederse . Büyük ihtimalle 1 ay sonra kardiyolojiye kontrole gönderir doktorum . Bakalım bu sefer nasıl olcak bilmiyorum . Nefes darlığım oluyo , çabuk yorulabiliyorum , çarpıntım oluyo , çocukken bayılmam varmış ama şimdi yok çok şükür . Bazen ağrım oluyo ama çok fazla olumsuz etkilemiyo bunlar beni ya da alıştım bilmiyorum 🤷♀️