Deryaliiiiiii Ay bende burada bekliyom kızım için aldım güneşte aşırı kızarıyor ama kafamda karıştı ucuz olduğu için
H12345 Deryaliiiiiii bende tereddüt ettım almadım aslında ıntetnette fıyatı daya Yüksek bıme fırsat ürünü olarak gelmıs sanırım Ama sanırım bılende yok
H12345 Noname21 haklısınız sadece görünce merak ettim almadım ama kullanan varmı merak ettim ama ıyı kı almamışım ozaman
Saimiss Eczanede çalışıyorum markette satılanlar emin olun cilt için uygun değil eczane ürünleri dermokozmetikler daha güvenilir evet daha pahalı ama riske atmayın
bombacimulayim Tokalon yılların markası. Annemler onun fondötenini falan kullanırdı gençliğinde ama güneş kremi nasıldır bilemiyorum.