Ben dun gittim doktora.ice basiyodu ayaklarini 11 aylik bebegim. Doktor bebeklerin ayaginin dis kismindaki kaslar sert olur o yuzden ice basar gibi olur dedi. Masaj gosterdi onu yap dedi o kaslar gevsesin dedi. Butun bebeklerde olir korkulacak bi durum degil. Kaliteli ayakkabi giydirin disarda evde gerek yok dedi. Benim ki de baya ice basiyodu.