Bebeğim 2 ay 19 günlük akşam 7 buçuktan beri kesintisiz uyuyor birazdan beşiğine yatırıcam sizce uyandırıp emzireyim mi yoksa kendisinin uyanmasını mı bekliyim genelde acıkınca kendisi uyanıyor ama ya gecede uyanmazsa bi sıkıntı olurmu tecrübeli anneler bi deyin hele ne yapayım ☺️