EbruCAGLAR58 piiuuvvv biz varız, doğduğundan beri evde kedi vardı,17 aylık kızım. Daha adam akıllı hasta olup doktora götürdüğümü bilmem kızımı,bağışıklılık inanılmaz yüksek oluyor.Hem de evde yemek vs yaparken,ilgilenemediğimde kediyle oynuyor.süper bişi tavsiye ederim