Nisakus25 ben aldım kullanıyorum ara sıra yapıp veriyorum. Tabiki kendiniz yapsanız daha iyi, genelde kendim yapıyorum irmikten mama ama eğer ki dışarıdan geldiysem bebeğimin çok uykusu varsa acil yemesi gerekiyorsa hemen yapıp yediriyorum😊 ara ara kullanıyorum memnunum