Ereninannesi123 İyi geceler anneler. Benim 3 buçuk aylık bebeğim var zaten sütüm az az geliyordu kaynana elti sorunu yüzünden bir iki damla anca gelmeye başladı sagiyorum arada sütümü çoğaltmak için neler yapabilirim bilgisi olan yazabilirmi acaba bebeğim daha çok küçük mamayla büyüsün istemiyorum
someonex Ereninannesi123 öncelikle kafanızı rahat tutun. Bedenen çok yorulmamaya bakın. Bebeğinizin göğsünde uyumasına izin verin ve tadını çıkarın. Hala bol bol emzirebilirsiniz, saat tutmayın. Mümkünse bebekle beraber gün içinde 1 kez uyuyun. Beslenme ve su içmenize dikkat edin. Dışarıya kulakları kapayın. Bebeğinizi keyifli görmek önemli gerekiyorsa mama vermekten çekinmeyin. Birde sağılan süt miktarı memedeki sütü belirlemez🧡 sütünüz bol olsun
Haticedgn Ereninannesi123 Bol su için bir de bestlak damla var onun etkisini gördüm ben inşallah çoğalır 🙏
Naz-Yaman Sürekli emzirin gelmese de pes etmeyin emdikçe açılır, bol dereotu, tahin pekmez ve sütlü yulaf iyi gelir, sütüm azaldı demeyin, çok güzel geliyor diye kendinize moral verin, başıma geldi ve böyle aştım
Ereninannesi123 Naz-Yaman bıberona alıştığı için memeyi kabul etmiyor artık malesf bende iyice kesilmesin diye bir iki damlada olsa sagiyorum 😢
Ereninannesi123 someonex bebeğimle devamlı uyuyorum memeyi verince almıyor ağlıyor tiksiniyor gibi yapıyor ne yapacağımı şaşırdım emmeyince bende sagiyorum iyice kesilmesin diye bir iki damlada olsa süt alsın diye uğraşıyorum cogalss en azından mama yerine sütümü sağar verirdim
Serra_Annesi Bol bol emzirin uykuluyken emzirmeyi deneyin sürekli teklif edin pes etmeyin. Stresten uzak durun sütünüzün olduğuna inanın bebeğiniz emdikten sonra sağın göğüsünüzü boşaltın inşallah sütünüz çoğalır 🙏🏻🫶