Hanımlar merhaba başlıkta da belirttiğim gibi 3 buçuk ayşık bir bebegım var. Pişikle mücadele ederken birden bire bacağın da kocaman bir beyazlık oldu sonra da genital bölgede çıkmaya başladı ve bir iki gün içinde bugün doktorumuza götürdük vitiligo dedi yarın cildiyeye gideceğiz acaba böyle bir durum yaşayan var mı cok üzülüyorum lütfen benimle paylaşın