baybbal Kızlar bebeğim 14 aylık asla mama yada biberondan su dişinda birşey içmiyor artık sütüm azaldı ve yetmiyor son 1 aydır gece uykusunda denedim açken tokken uyanıkken oynarken ne şekilde denediysem asla kabul etmiyor sizce napabilirim?
Pembebeyzmavi baybbal biberondan su içtiğine göre biberon alıyor yani. Mama markası değiştirin tadını beğenmemiş olabilir
baybbal Pembebeyzmavi 2 defa değiştirdim buğünde devam sütü aldım denedim ama yine aynı tepki biberondan alip bardağa koydum sonra olmadı pipetle denedim çekip tükürdü
Pembebeyzmavi baybbal o zaman siz illa mama içsin yani vitamin için diyorsanız ek gıdalarına karıştırıcaksınız mesela krep yapabilirsiniz devam sütüyle yada çorba falan artık var öyle tarifler internette