Hanımlar iyi akşamlar sizlere Birsey sormak istiyorum . Eşim ile boşanma aşamasındayız 3 hafta sonra nasipse boşanacağız . 7 aylık bebeğim var eşimin su an işi yok çalışmıyor bebeğimin sigortası devam ediyor mu boşandıktan sonra nasıl olacak bilen varsa yazabilir mi