Fairymom valla uzattımı kısalttımı bilemem ama ben kendime gelmiştim zaten iğne diye yalvardım da 4 cm olur olmaz vurdular 10 da girdim hastaneye gece 4 ten sonra yapıldı ipne siz düşünğn 6:15 te de kızım doğmuştu açılmam çok uzun sürdü hatta ebe doğuramazsın sen git falan demişti ısrarla😂