3 aylık kontrolü vardı kızımın bu gün baş çevresi 37′5 ölçülmüş asi karnesinde eve gelince gördüm ebelere gelişimi nasıl dediğimde gayet iyi dediler ama benim kafama takıldı çünkü 2 aylıkken zaten 37 idi hiç gelişmedi mi başına böyle birşey gelen var mı kızlar doktor kontrolü 4 ayda olacaktı ne yapayım bilemedim