8 gün oldu hala hiç tuvalete gitmiyor ya delireceğim altına yapıyor normal bir sekilde gidip kıyafet alıp geliyor. Sanki altını islatmasi normalmiş gibi benimsedi çözüm tuvalete gitmek değil de üst değiştirmek… tuvalete götürdüm girmedi lazimligi salonun ortasına koydum yine de benimseyip oturmuyor. Bu kadar günde hiç ilerleme olmadı. Nasıl alistiracagim ne yapmak gerek aynı durumu yaşayan tecrübeli anneler heeeelllpppp
Not; 25.5 aylik 😩