Merhaba arkadaşlar kızıma inek sütü alerjisi teşhisi kondu ve doktorumuz Aptamil progamin as kullanmamı söyledi fakat hem anne sütü hem bu mamayı kullandığıma rağmen bebeğim ayda 250 gram almış sebebi ne olabilir , bu durumla karşılaşan var mı? Aynı zamanda teşhise rağmen süt ürünleri tüketiyorum herhangi bir yan etkisi olmuyor doktor yanlış teşhis koymuş olabilir mi