1 yaşına giricek bebeğim kısmetse yaklaşık 2 haftwdır diş sürecindeydik , orta kulak iltihabı oldu ve bronşitte ğstğne eklenince bebeğim hem emmeye hem de iştahı 12 gündğr yoktu, bu yğzden de sütüm azalmaya başkamış arttırmak için ne yapabilirim :( 1 yaşından sonra bebeğin emdiği süt ne kadar da etkili oluyor? :(