Kizlar oğlum 22 aylık üç aydır her gece kıvranıyor uyurken artık yildim bu durumdan doktora götürdüm kulak ağız burun sirt karin heryerine baktı hic bişey yok dedi büyük ihtimal gaz sancisi vardir dedi spraktin yazayim dedi o ne dedm uyutur bu dedi asla kullanmam dedm yani cocugu mayhos eder hep uykulu olur dedi niye vereyim çocuğa onu allah korusun zararida cok olur o zaman yapacak bisey yok dedi doktor ama neden. Böyle anlamiyorm bie iki gun olsa gaz derm ama uc aydir boyle e baya buyukte gazda olmaz zaten bebekligi gazli bie çocuk değildi kafayi yicem artık boyle olup cozumunu bulan varmı