Maria1981 Bebeği dört aylık olup ek gıdaya başlayan var mı bizim doktorumuz başlayın dedi ama nasıl yapıcam bilmiyorum
Emir_mom Maria1981 Sütünüz yeterli geliyorsa ve bebeğinizin kilosu iyiyse biraz daha beklemenizi tavsiye ederim çünkü daha küçük.
Deletedmom_33 Maria1981 Ben başladım yeni. İlk havuç hasladim buharda 3 gün 1 çay kaşığı, 2 çay kaşığı, 3 çay kaşığı şeklinde sabahları yedirdim. Balkabağı yedirdim ikinci olarak bugün 3.gunu bitti. Yarın yoğurt vereceğim 🥰
Wanderlust Maria1981 6 aya kadar baslamamanizi onerir doktorlar genelde hatta 1 yasa kadar ana besin kaynagi anne sutu ek gida bile 1 yasa kadar maksimum 1-2 cay bardagi kadar olucak zaten doktorunuz cocuk doktoru mu yoksa aile hekimi mi acaba anne sutu alana 4 aylik basla diyeni ilk kez duydum omur boyu ek gida alicak anne sutu sansi varsa 2 yil sadece