Bebeğim 14 günlük kaka problemi yaşıyorum doktor 7 güne kadar yapmaması normal dedi beni emiyor ama yeterli gelmediği için mamada veriyorum bebeğim ıkınıyor ama yapamıyor zeytinyağı verdim fayda etmedi 4gündür böyle ne yapmalıyım bu şekilde sorun yaşayan arkadaşlardan yardım istiyorum