Nilkuss Bebeğim 51 günlük. Memesiz uyumuyor ve bu beni çok yoruyor. Alıştırmaya çalıştım ama midesi bulanır atıyor nasıl alıştırabilirim bilmiyorum. Ve sanırım az bir zamanım kaldı 3 aydan sonra hiç almıyorlarmış 😒 Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz
Emir_mom Nilkuss Emzirdikten hemen sonra vermeyi deneyin umarım tutar🙏🏻Bazi bebekler bazen ne yaparsanız yapın tutmayınca tutmayabiliyor 🤷🏼♀️
deniz_063 Nilkuss avent veya bibs emzigin silikonunu dene ben kızıma 4-5 gün uğrsştım tutsun diye ya tutarsa misali😂😂 hiç tutmayadabilir aman tutmasın salla bende verdigime pismanım
deniz_063 Nilkuss kaucuk emzik onermiyorum ama kendiliginden büyüyo agızda diş şekil bozuklugu olabilir
Emir_mom Nilkuss Ben bir çok markanin emzigini denedim tutmadı en son Philips avent ultra air denedim onu tutmuştu 😊
Eda0102 Farklı emzikler deneyin ben de bu konudan muzdaribim ama bibs ve avent in ise yaradığını duymuştum bir araştırın isterseniz
Dkonl Benimki de ilk başlarda tutup bırakıyordu sonra Philips avent ultraair aldık hemen tuttu onu deneyebilirsin birde gazı olduğu zamanlarda vermeyi dene o zamanlar havada kapıyordu resmen 😊
Ecemcansuc Bende aylarca uğraştım tutsun diye ama tutmadı maalesef 😀 denemediğim emzik kalmadı en kalitelisinden en ucuzuna ama tutmayınca tutmuyoe