Kızlar oğlum 3 gün sonra 6 aylık olacak ama o kadar hareketliki hiç durmuyor kafayı yemek üzereyim ya çığırarak ağlıyor ne yemek yediriyor ne çay içiriyor bazen beynim yanıyor trampetler çalıyor artık beynimde sinirden biraz bağrıyorum sonrada vicdan azabı çekiyorum. Alttan iki dişi çıktı üst dişlerde çıkacak sanırım huysuzluğu bundan mı acaba? Evde durduramıyorum ya küçücük oğlanı dışarı çıkınca biraz duruyor. Sizin bebekleriniz de böyle mi ya