Arkadaşlar 2,5 ay önce sezeryan doğum yaptım 83 ile girdim şu an 67 kiloyum illaki göbeğim kaldı yamuna korse almaya düşünüyorum müşteri temsilcisi xl almam gerektiğini söyledi çok büyük olmazmı bana göbek çevrem kendimi sıkmadan 87 cm siz hangi kiloda kaç beden kullandınıx