Sedasmsk Zeynep1903 bizde antibiyotik kullandığımız da kakasını kirmizi yapiyordu alerji yapmış bıraktık eski haline geri döndü
Zeynep1903 Zekiye_123 ayy gülsem mi aglasam mı bilemedim 😅 ya bu analık bosuna kutsal degil 🤦🏻♀️ Umarım sizin bebişinizdr bir an önce düzelir insallah benimkide degıldır 😥 yarin bi takıp edeyım bakalım hangısınden kaynaklı
Zekiye_123 Zeynep1903 inşallah inşallah evet çok kutsalmış anne olunca anladım 😊 ama kafanıza göre bişey yapmanızı önermem. He birde bana doktor şey demişti siz süt ürünlerini kesseniz bile yine Bi 4 5 gün kan gelebilir korkmayın demişti dediği gibi de ertesi günde kan vardı ama sadece sabah kakasında oluyor gün içinde yaptığı kaka da hiç bişey yok. Halen daha mukuslu ve yeşil kakası 🤷♀️ yani bebek vücuttan Bi süre sonra atıyor bu ürünleri. Ama emin olmak için kesinlikle doktor 😊
Zeynep1903 Zekiye_123 tmm cnm sagolasın Allah razı olsun. Kendı doktorumuzda ızıne ayrılmıs baskasıyla devam edıyorum tekrar ona göturucem bakalım insallah degildir 🥹
Merymahrz- Bende kızımda bir kaç defa gördüm test verdik am alerjik çıkmadı sonra geçti neden olduğunu hala bilmiyorum doktordan sonra sonucu yazarmısınız merak ettim çünkü
Zeynep1903 Merymahrz- canım merhaba ben kızımı goturdum doktora resmıde gösterdım ilaçtan olmus dedi bu poposunu falanda kontrol ettı korkulcak bişi yok dedi
miniikmucizeem Demir damlasına başlayınca bizimde öyle oldu bizimkide 4 ay 5 günlük ferrum vermişlerdi bizde kan gibi değilde değişik bi renk olmuştu baktım herkes demir hapından oluyo vs yazınca üstelememiştim ili gün sonra normal rengine döndü
Elif_6671 Zeynep1903 merhaba benimde oğlum 4 aylık oldu bugün kakasında bi parça kan gördüm bi daha değiştirdim bu sefer iki parça kan gördüm doktora gitmelimiyim yoksa daha gözlemlemelimiyim?
miniikmucizeem Zeynep1903 sağlık ocağının verdiği damlalar malesef içeriği iyi olmuyormuş ben başka damlaya geçeceğim
Zeynep1903 miniikmucizeem bende cnm yarın telrar doktoruna göturup soyleyecegim ona göre ne yazarsa onu alıcam 😘
Ndrg-12 Zeynep1903 bizimde oldu. Doktora götürdüm. takip edin dedi. Çocukta alerjik başka hiç bir belirti yoktu. Kızarıklık huzursuzluk vs. Muayene de de huzurlu bir bebek hemen alerji demeyelim takip edelim dedi. Bir daha kakasında kan görmedim. Küçük bebeklerde bazen böyle kan olurmuş dedi. Artık takipteyim bakalım
Zeynep1903 Ndrg-12 canım ben doktora göturdum kullandıgım demir ilacından olmus muayene etti bi sıkıntı yok şükür