Hanımlar sorum hepınıze gögüsten cekılen sut gerı gelır mı? Benım oglum benı emmedı sagıncada pek cıkmıyordu suan 3 ay 4 gunluk bebege dogdugundan berı kendım baktım aılem uzaktaydı stresten uykusuzluktan bı turlu cogalamadı bırde ıyı beslemedım kendımı tek basına olup sezeryan agrısı ıle yetemedım. Dıkısım enfeksiyon kaptı zorlamaktan :( cok zordu psıkolojım agrılarım hatırlamak bıle ıstemıyorum ılk 40 günü. Benım 1.5 ay once sag gogsumdekı sut cekıldı 20 gun oncede sol gogsum cekıldı. Zaten bastan yeterlı gelmedı dıye hep mama ıle besledım erken sutun kesıldıgı gogsumun ucu yarıktı sılıkon uc ıle de tutmadı bebek. Acaba sütü cekılıp sonra yenıden gelen oldu mu ? Suan sıkınca süt akmıyor halıyle bu sekılde yenıden gelen var mı?