Her gece kızımı uyutup uyumaya çekildiğimde annem ve babamin elbet birgün vefat edecekleri aklıma gelir gurbette olduğum için hiç goremeyecekmişim gibi geliyor ve her gece ağlayarak uyuyakaliyorum sabahta tansiyonum düşük filan kalkıyorum canım yemek istemiyor aşırı streslendiriyorum kendimi bu düşünceyi atamıyorum kafamdan