Rahim sarkması sadece ilişki esnasındaki ağrıyla anlaşılmaz. İdrar yolu enfeksiyonu da yapar ağrıyı. Kayınvalidemde vardı rahmi vajinasından eline geliyordu. Sürekli leke şeklinde kanaması oluyordu. Ameliyat oldu 6-7 ay düzeldi ama yine sarkmış garantisi yokmuş öyle söylemiş doktoru