Doram araştırmama gerek Yok benim oğlum bağırsakları oluşmadan doğdu bende sizin gibi diyordum han doktora gittiysem onun bana en çok gaz sıkıntı olanlar için veriyoruz dedi bagırsak için maxbiotic verdiler bir buçuk ay yoğum bakımda kaldınbence siz araştırın