Erguvn
Ya benim bebeğim de genelde hep huysuz ağlıyor kilo alıyor şuan ama bazen bende korkuyorum acabalarım oluyor bizim ki de 4 ay 11 günlük sürekli meme istiyor eli sürekli ağzında oral dönemde diyorum atak haftası diyorum ama emin olamıyorum kontrole gidince anlaşılır artık :/