Kızım 2.5 yasında adana da yasıyorum cok sıcak haliyle cok terliyor ne zaman başı terlese kaşıyor. Hıc kasımazdı acaba bıtlendı mi dedim baktım tertemiz. Bugun mesela gunduz hıc kasımadı gormedım cunku sımdı yatırdım yine biraz terlemıs ve başını kasıyor. Sizce normal mi daha once hıc yapmazdı sasırıyorum