witcher evet biraz daha zaman ilerledikçe hafif öksürme oldu. Bir de netten belirtilerine bakın daha iyi fikir olur. Evet gaz için erken diyorlar. Mama da bize pek iyi gelmedi. Sütünüzü sağın bir bakın yeterli ise mamayi da vermeyin. Mamanin sindirimi daha zor. Ama tabi süt yetmiyorsa mama şart. Emzirdikten sonra dik tut hemen yatırma gazını muhakka çıkart. Her çocuk o kadar kendine ozel ki annelerimiz on tane bile büyütse veya cevredekiler bebeğinizin en iyi halini anlayan siz olacaksınız.