26082014 Merabalar oğlum 2 ay 22 günlük 2 ay aşımızı bi hafta önce olduk 2 bacaktan koldan verem aşısı yapılıyormuş olmadığı için yapılamadı Dün olduk onuda ve bütün gece uyanıp durdu sabh 5 de kalktı 1 saat konuşup durdu mızmızlandı bu aşıdan dolayımı ???
rzgarm2121 26082014 2 ay aşısı zordur ateşte yapıyo huzursuzlanması normal çok ilerlemediği sürece evde müdahale edebilrsn ben aşıyı yaptqm gibi doktorun yazdığı ateş düşürücüden bi çay kaşiği içirdm önceden ne olur ne olmaz diye doktor iiçir dedi bu arada gecmiş olsun
Oykubebek Dun olduk 3 gun banyo yasak. Kolanya sur sadece bacaklarina dediler. Miz miz miz evet. G.olsun.