Hanımlarr çok mutlu olduğum için buraya yazmak istedim. Bebegim doğduğundan beri memeyi tutmak istemedi sağıp verdim bir süre ama git gide azaldı. Mamaya geçmek zorunda kaldım. Birkaç gündür çok huysuzdu göğsümden de damla damla geliyordu ama sağdığımda 20 ml bile çıkmıyordu. Neyse bugün denedim ve birden emmeye başladı cok mutlu oldum ve bir yandan da cok garipsedim kac ay sonra tuttu😊 çok geliyor mu bilmiyorum ama yutkunarak içiyor 🥰🥰