Annesikuzusu Kızlar beş gün sonra kırkımız çıkıcak ama ben göbek bölgesi ve genital bölgeme bi işlem uygulamadım kırk kontrolüm var ağdanın zararlı olacağını düşünüyorum dikişim için sizler nasıl halletiniz
Sinifcianne Annesikuzusu ben 40 ımı kuaforde ucurdum canım ağda yaptırdım hiçbir sorunda yaşamadım dikiş yerıne yapmıyoruz sonucta neden sorun olsun ki.
Kuzumveben Annesikuzusu 40im cikti yaptirdim agda doktorumda yaptirabilirsin demisti sorun olmadi hassas oluyor insan biraz daha o kadar