yigitinaannesii Kızlar merhaba, Bebeğim bu sabah nedensizce ateşlendi. Başka hiçbir şeyimiz yok. 38,5 çıkınca ateş düşürücü veriyorum. Bal.limon ve sarımsak ile düşüren oldu mu? veya ayak altına gece yatmadan sarımsak-zeytinyağı süren? Faydasını gördünüz mü?
Evhamanne yigitinaannesii merhaba, birebir ayni durumdayiz, bebeğinizin atesi kac günde düştü acaba? Sebebini öğrenebildiniz mi ateşin?
yigitinaannesii Evhamanne Tüm tersleri yapılmıştı kanında veya idrarında bir enfeksiyon yoktu. Boğazlarında kızarıklık vardı. 5 günün üzerine tekrar dr gittim. Boğazları iyileşmek üzere dedi eve geldik ve bir daha eteşi çıkmadı