TheBaby Tatile çıkıcaz acil karar vermem lazım. Bütçem aşağıdaki 3 ürüne yetiyor şu an. Yoyko bear Convers Moje Hepsi isofixli 360 derece dönme özellikli. Bu 3 üründen kullanan yorum yapabilecek olan var mı 🌸
Woody TheBaby Merhabaa, çok pahalilar biliyorum ama butcenizi zorlasaniz çok iyi olur aslinda. Deneyenler ancak çocuk durdu, uyudu va diye yorum yapabilir. Kaza verisi olmaz elinizde Allah korusun
mervemir- TheBaby yoyko bear çok aşırı memnunum oğlumda çok seviyor uyuyor oturuyor çok rahat hiç eziyet etmiyor :)
Meryemdamla TheBaby ikinci el de bakabilirsiniz daha iki gün önce hem isofix ben de 360 derece dönen Nuna marka 7 kademeli yatışı olan bir oto koltuğunu 1.000 TL e aldık. Ürünü almadan görme şansımız oldu tertemiz kullanılmış.
TheBaby Fenty 1500-1800 arası. İndirimli görünüyor. Tabi sitelerw göre fiyat değişiyor. Akakçeden bakıyorum uygun fiyatlara
TheBaby Woody Şu an sadece moje ile kaza yapan birinin yorumı var. Sorun olmamış. Ama yorumları okudukça 3′ü arasında kaldım
TheBaby Fenty Onu biliyorım ya. Çok çok iyi. Oğlumda kullanmıştım. Ama şu an asla yanaşamıyorum. Zamanında doğurmuycam diye satmasaydım😕
TheBaby mervemir- Hah geldiniz çok şükür. Kaç aylık bebeğiniz. Pedleri terletme yapıyor mu ? Bel kısmı falan nasıl. Kafası düşüyormu uyurken.
Fenty TheBaby Ben joie every stage’i e bebek Şubat indiriminden 700 TL ye aldım 4 sene önce 1400 TL’den düşmüştü. Şimdi baktım fiyatına da gerçekten bu tür şeyleri satmamak lazım. 😂
mervemir- TheBaby :) bebeğim şu an 6 aylık ama biz ilk 4.5 aylıkken kullanmaya başladık ve 12 saat yol gittik sonra 5 aylık o 12 saat yolu geri döndük 😅 kafası düşmüyor o yönünü sevdim, daha terleme işini anlayamadım çok sıcak olmadı ve hep ince giydirdim ama yinede yapar gibi duruyor ona müslin bir örtü almak lazım. Bel desteği falan da var gayet güzel sarıyor bebeği hiç boşluk kalmıyor gönül ister daha iyisini alalım bizimde bütçe buna yetebildi
Woody Meryemdamla oto koltugu 2.el alinmamali ki sizin aldiginiz urun bilinen bir marka da degil. Oto koltuklarinin, saglamlik acisindan, omru 3 4 yil deniyor. Onun disinda en iyi marka bile guvenlik garantisi vermiyor. Koltukla kaza falan yapıldıysa hele tamamen risk
TheBaby Woody Evet baktım onada. Keşke alabilsem. Hep güllük gülüstanlık olacak gibi elimdeki kaliteli herşeyi satmam😣
TheBaby mervemir- Son olarak yorumlarda okuduğum kemer tokası kırılma vs yaşadınız mı ? Bu arada çok güzel detay vermişsniz teşekkür ederim🌸
TheBaby Woody Valla bu gidişle olursun diycem😣 Stokta tutmak lazımmış birde ilk bebeklere özene bözene en iyilerini alıyoruz. Ayy şimdi kızım bana bir gariban geliyor. Her istedğimi alamıyorum.
TheBaby Kızlar teşekkür ederim yoyko aldım. 1799₺ den sepette son 1 saatlik indirim ile 1524₺ ye aldım. İyiki sordum size. Son 1 saat ne demek😂 ayy çok üzülürdüm. Pembe aldım mecbur diğer renkleri halen 2600₺ 🙁 ne yapalımya olsun pembik pembik sever kızım🌸 inşallah kazasız belasız🤲🏻 Balyanak_annesi Kuzeybabyy @Yamanikomm @mervemir- @Fenty Woody @[silindi]
[silindi] TheBaby canım moje aldım bugün geldi inanırmısın hayatımda bu kadar saçma birşeye para vermemiştim 5 dakika içinde paketi toplayıp iade ettik. birbirine geçmesi gereken iki parça var sağ tarafını delmişler sol tarafını delmemişler geçiremiyorsun. eşim kırarım ben bunu dedi ama ben hem para verip hem kendi elimle kusurlayamam ürünü dedim. kullanma klavuzu falan zaten yok. basınç azaltma falan hak getire. dümdüz taş gibi bir plastik yumuşacık bir sünger sadece sabit oturur bebeğin o da ürünü kusursuz bulabilirsen😂
TheBaby [silindi] Ayyy iyiki sormuşum ya. Allah razı olsun🤲🏻 Hepsinden önde tutuyordum. Şu an tamamen sildim aklımdan😕
mervemir- TheBaby aa yok hayır yaşamadım hiç öyle birşey işte yaklaşık 1.5 Ay oldu bizimde ama nerdeyse her gün çıkıyorum ve kullanıyorum çok şükür hiçbir sorun yaşamadım bu arada arbaa modelini bilmiyorum ama bence yüksekliği de yeterli camı çok rahat görebiliyor 🥰 rica ederimm
ftsdmrhn Adac testlerinde geçer not almış mi bublar. Almadiysa hiç biri bence ama bilen birileri yazsın üstte kalsın