Nil2736 benim oğlum çok inat öyle herşeyi yemez ağzını açmaz ztn yemek yedirmekte cok sıkıntılı bizde. Surubu bile şırıngayla verdim babası tuttu ben zorla cocugun midesi kalkınca cok üzüldüm arkasıdan en sevdiği şey çikolata verdim kıyamadım yoksa herşeyi çıkartıcaktı.
Böyle devam edemem heralde baska bir şurup kullanmam lazım 🥹