Poyraz49 Merhaba hanımlar oğlum 3 aylık yeni yeni emmesi bitince yada istemeyince ısırıyor napiyorsam vazgeçmiyor nedeni nedir acaba kızım da böle bir şey yoktu dişleri çıkınca yapıyordu o bu İlk kez görüyorum başına gelen varmı
minnosanne0 Poyraz49 bizim de aynı sebebini bilmiyorum hiç sorgulamadım ilk çocuğum olduğundan normal sanıyordum.
Asenam16 Poyraz49 ay bnmki 4 aylık, dişleri yüzünden galiba, öyle Bi ısırıyor ki güleyim mi npym şaşırıyorum 🤣 dişleri çıkınca yandık ki ne yandık
Edebiyattt Benimde 1 aylık birkaç gündür emerken ısıra ısıra emiyor. Ben de pek anlamadım niye böyle düzelir diye umut ediyorum 🙂
ElifReyhan Benimde öyleydi Süt gelmediği için de gelsin diye de ısınabiliyorlar, 5 aylığız 3 aydan beri sürekli böyle dişte çıkmadı sanırım süt gelmediği için sürekli ısrardı emdiği zaman diğer memeye geçin eğer ki emmeye devam ediyorsa süt gelmediği içindir