benimhalaumudumvar philips alın 9750 powerpro max modeli annem çok memnun fiyatları çok artmış ama değermi değer. Bende geçenlerde philips speedpro max 7043 şarjlı süpürge aldım aşırı aşırı memnunum günlük kullanım için almıştım ama diğer süpürgemden çok daha güzel aldığı için bunu kullanıyorum hep sabah alıyorum mesela mutfağı o kadae çok toz çekiyorkş şaşırıyorum akşam alıyorum mesela birşey dökülmüş oluyo o zaman bile çıkan toza hayret ediyorum dmekki diğer süpğrge ile pislik içinde yaşıyomuşuz 😜😜 annemn süpürgeside anlattıgım gibi çok fazla çekim güvü var dedikleri gibi bence tozların %99.9 unu çekiyor