_mommm Bıttım sabunu kullanıp memnun kalan var mı ? Varsa nereden aldınız bildiğiniz iyi bir yer var mı ?
ruhpastasii _mommm Ay ben kullanıcam. İnstada bi sayfa vardı orada gördüm. Krem ve sabun satıyor. Cildim için kullanmayı düşünüyorum.
lyl0742 _mommm ben oğlumun egzama sı için kullandım eczaneden aldım gidip kendim iyi geldi gibi aynı zamanda kremlerde kullandığım için hangisi etki etti bilemedim ama güzel yani
Ucansupurge _mommm Annem kullanıyordu saç dökülmesi için baya durdurdu bayada bebek saçlar çıkardı. Bana da aldı birkaç kere kullandım ama saçımı keçe gibi yaptı o yüzden kullanmadım. Yerel bir aktardan almış.
Anneko _mommm siirtteyiz biz bıttım sabunu da siirtin en doğalı buradan bulabilirsiniz ben babamın ellerinde egzaması olduğu için alıp götürmüştüm çok iyi gelmişti
Sismom Benim kafa derimde de kabuklar oluşuyor çok tavsiye ettiler bana ama kullanmadım hiç. Fayda gören var mı gerçekten ?? :(
_mommm Çoğu yerde görüyorum ama nerden alacağımı bilemiyorum uyuzu atlattık iyice vücuttan çıksın diye sabununu kullanmak istiyorum
gamgun https://instagram.com/bittimsabunumehmetveyselvarir?utm_medium=copy_link Bakanlik onayliyms ve siirtten geliyorms. Ben denemedm tavsye olarak gordum. Bi arkdsma onerdim yuzde 50 azaltti dokulmemi dedi. Belki incelemk istersnz
cagankusunannesiii _mommm aktarlarda satılıyor lokman hekim falan varsa yakınlarında bakabilirsin canım saçı biraz sertleştiriyo ama çok faydalı
Anneko _mommm burada bir ilçedeyiz biz ilçede köylüler kendileri kaynatıyor sabunları onlardan almıştım ben
Noname21 _mommm ben kizima kullanıyorum eşimin bir arkadasindan aldık biz. Saçına da vücuduna da kullanıyorum. Şampuan a alismasin saçları diye
Esderler__ _mommm bende Sedef egzama var ben kullanıyorum yüzüme de eşek sütü sabunu keçi sütü sabunu kullanıyorum memnunum ben faydasını görüyorum.Annem satıyor benim Siirt’ten getirtiyor ondan alıyorum