Merhaba anneler eşimle ben kahwaltı yaptık ama 2 3 saat sonrası çok kötümokdum bir anda başımız ağrıyor
Midemiz bulanıyor halsizlik oldu bağırsak hareketliliği eşim çıkarmadı da
Benim çok midem bulandı baya çıkardım Bağırsaklarıma da etki etti sanırım
Aynı durumu yaşayan oldu mu kızım dört aylık anne sütü veriyorum sadece süte geçip geçmediğini merak ediyorum internette araştırdım süte etki etmez diyor zehirlenme olsa bile cevap verirseniz sevinirim çok endişeliyim nolur cwp 😔😔😔 kızım da gözle görülür bir şey yok ama yinede uyutmuyorum internetin dediği gibi sanırım geçmedi mi süte etki etmedi mi