Oğlum 1 yaşında , asla alkış öğretemiyorum , by by a benzer bişey bazen yapıyor , babıldamıyor , emeklemiyor , tutunup kalkmıyor , göz teması iyi sosyal gülümseme , sesli gülmesi var agu var ancak başka bişey yok kafayı yiyeceğim böyle olup bişey çıkmayan oldu mu, çocuk nörologuna gittim bekleyelim biraz daha dedi