Glcntna Busrabsr bizde 5 buçuk aylığız sürüm az çoğunluk mamayla besleniyor ama geceleri hep emmek için kalkıyor gündüz o kadar düşkün değil keşke tam tersi olsa
Gllddliii Busrabsr ben doymuyo heralde diyodum mama kullananlarda aynı şeyi söylemiş her gün başım çatlıyo artık 🤦♀️
Glcntna Busrabsr tok tutuyor emmek istemesi bence aclıktan değil gece bizi istediği için olabilir . Gece beni emdikten sonrada mama veriyorum 2 saat sonra tekrar beni istyor.
Durulina17 Busrabsr benim bebeğimde oyle eskiden daha iyi uyudu 5 saat kalmadığını bilirim 2 3 aylıkken şuan 5 ay 20 gündür yat kalk yat kalk başım döndü mama veriyorum bide gece aç olduğunu düşünmüyorum
Yigitsvlm Bende varım 5 ay 20 günlük hala geceleri 10 kez kalkıyoruz emmeden de uyumuyor her sabah dahak yemiş gibiyim 😞
Tweetyy Gllddliii doymaktan degil ya fazla emip kusuyor bile emdigini. Alışkanlık edindiler bence. 4 ay atagindan sonra boyle oldu şimdide ataktalar zaten
Gllddliii Kızlar ben işe başlıcam da öğle arasına kadar gerektiğinde mama vercek teyzem çoçuga hangi mamayı alayım sizce biberonu da ittirip duruyo nasıl olcak bilmiyom 🤷🏻♀️