Nazlinazli37 10 aylık bebeğim bronşit oldu doktor eve hava makinasi verdi ama oğlum sesinden korktuğu için yaptırmıyor. Nasıl aşabilirim bu korkuyu ? Öksürük falan geçti sadece hirilti kaldı. Kaç güne geçer. Eğer 3 4 gün içinde geçmezse hastaneye yatacağız 😓
Mirosum Nazlinazli37 geçmiş olsun günlük sakızı diye birsey var aktardan alın onu kullanın nasıl onu tavada yakıp buharını bir pamuğa çektirip bebeğinizin sırtına koyun çok rahatlatıyor
Mirosum Nazlinazli37 birde sarımsak çörek otu yağı ve zeytinyağını karıştırıp 1 kaç saat dolapta bekletin süzün onu gece yatarken bebeğinizin ayaklarına şurup çorap giydirin çok çok iyi geliyor balgam attırıyo
Ekim-4 Nazlinazli37 hava cihazı bize doktor Nimo taşınabilir bir makina aldırdı bebekler için yeterli diye sessiz ufacık uyurken filanda rahatlıkla yapıyoruz öyle bi makina alsanız keşke.
Minikbal Nazlinazli37 küçük nimo marka cihaz var sesi de yok bebekler içinde yeterli olur. Onu deneyin derim uykuda bile yaparsiniz
Sonsuzmutluluk Nazlinazli37 merhaba benim kızımda 8 aylıkken bronşit olmuştu bize ilk makina aldırmadılar 3 tane iğne antibiyotik şurup ve inhaler hava olarak verdiler
Sonsuzmutluluk Sonsuzmutluluk 10 günü buluyor malesef toplarlaması ıhlamur içirdim ben eğer yedirebilirseniz bir diş çiğ sarımsak yedirin meyvesine yada yoğurduna koyarak doğal antibiyotik sarımsak. Ben herşeyi yaptım o dönem ne duydum ne gördümse ayak altlarına sarımsaklı zeytinyağı ile masaj yaptım ılık zeytinyağıyla sırtına göğsüne masaj yaptım ütyüle mendil ısıtıp koydum sırtına göğsüne. Benim kızımın bronşit 11 aylıkken tekrarladı ve ayda bir oldu toplamında 5 kez bronşit oldu şuan 19 aylık. İkinci bronşitinde bizede nebülizatör aldırdı doktorumuz ventolin ve inflacort hava verdim izotonik suyla karıştırıp benim kzımda korktu başlarda bir şekilde alıştı telefon falan bir şekilde mecbur oyaladık.
Nazlinazli37 Sonsuzmutluluk dediklerinizin hepsini yapıyorum telefon çizgi film aklıma nr gelirse ama yine de çok ağlıyor
Tugce- Nazlinazli37 bronşit belirtiniz neydi benim kızımda grip gibi burnu akıyor öksürük var bronşite filan çevirirse nasıl anlayacağım ?
Nazlinazli37 Tugce- öksürük burun akıntısı hırıltı gözlerde kızarıklık falan vardı. Gittik ciğerler kabarık dedi hava verdi ama tam anlamıyla bronşit demedi
Tugce- Nazlinazli37 anladım. Geçen sağlık ocağına götürmüştüm adam ateş olmazsa birşey olmaz dedi ama öksürük arttı o günden sonra baya. Olmazsa tekrar götüreyim devam ederse :(
Nazlinazli37 Tugce- bence uzaman bir çocuk doktoruna götür. Sağlık ocağında ki doktorlar tam detaylı bakmıyor. Öksürük arttı ve hırıltı varsa mutlaka uzman çocuk doktoruna götür derim