Mszrn9678 ben sma optıpro kullanıyorum canım her mama vermede mamanın içine zeytinyağı koyduydum tabi düzelince birdaha koymadım şimdi ek gıdadan dolayı gene başladık ama bizde Zeytinyağı işe yaradı doktor bi damla gibi bişey verdiydi ozmanları adını hatırlamıyorum ama ben onu almadım zeytinyağı işe yaradığı için