Merhaba sevgili anneler. Altı aydır bebeğimi sağarak besliyorum. Uzun süre meme reddi yaşadık şimdi de ısırıyor emziremiyorum doktorlara gittim sonuç alamadım bulunduğum yerde emzirme danışmanı yok online eğitim için zamanım yok sonuç alacağıma umudum da yok . Bu durumu yaşayan anneler çözümü var mıdır ?