Arkadaşlar merhaba, 2,5 aylık bebeğim var memeye aşırı düşkün sütüm de yetiyor fakat sağlık sorunlarım nedeniyle ağır ilaçlar kullanmam gerekiyor. Bir iki gündür aptamil mama veriyorum ama asla yemiyor. Tadını sevmedi herhalde. Başka marka mama tecrübemiz de yok. Sizin deneyip bebeğinizin sevdiği mama önerileriniz var mı? Bir de memeden nasıl uzak tutabilirim?