15 aylık bebeğim düştü ayağında kırık yoktu ama basamadığı için alçıya alındı. Röntgende kırık çatlak görünmedi. Alçıyı 3 gün bekletip çıkardık ama halen ayağının üstüne üstüne basamıyor bilgisi olan başına gelen var mı. Yarın akşam tekrar gideceğiz acile ama İçim içimi yiyor 😣