nazliiiiuu7 benim kızım 20 aylık bıraktı. Maskarayı görünce kuş kaka yapmış pis olmuş dedik. Ama ilk 3-4 gün o görmeden hep boyalı olması gerekir. Pis olmuş ,emersek ağzımız kirlenir biz de pis oluruz diyerek geçirdim. Duşlarda göğüslerinizi özellikle biraz soğuk suyla yıkayın süt üretimini azaltır ağrısını yaşamamış olursunuz siz de